Lafka се нарежда на 9-то място в категория „Най-силен бранд“ в Convenience канала в Европа, по данни на европейско проучване на Nielsen „Тенденции при пазаруващите 2017“
За пръв път българска верига влиза в ТОП 10 класация заедно с глобални брандове, като COOP, ARAL, Delnaize. Convenience канала включва градски магазини за бързооборотни стоки (тип Tesco Express), магазини в бензиностанции (ARAL), магазини и киоски за цигари и алкохол. В тазгодишната класация само Lafka и полския бранд Jabka са представители на обекти за импулсни стоки .
Проучването беше представено официално на годишната конференция на Ниелсен България в края на юни 2017 г.
Екипът на Lafka продължава да отбелязва исторически постижения в ритейл сектора. 9 месеца след като отбелязахме рекорд в България с 1000 работещи търговски обекта и изследването на GFK отчете, че Lafka e достигнала уникалните 85 % brand awareness, изцяло български бранд се равни с големите европейски марки!!! Ежедневните усилията на всеки член от екипа на Lafka за по-добро представяне и по-високи резултати са оценени както от международните маркетинг агенции, така и от потребителите.