На 28 септември се проведе първият в историята на търговска верига Lafka, благотворителен футболен турнир. Той е поредната мащабна социална инициатива в полза на нуждаещи се, която организира Лафка Маркет АД, компанията стояща зад най-голямата търговска верига за импулсни стоки в България – Lafka.
Основната цел на турнира беше да се съберат средства за провеждане на Коледни тържества в 20 дома за възрастни хора. Екипът на Lafka, заедно с трупата на актьора Любомир Фърков, ще зарадват през м. декември над 2000 достойни възрастни българи със специално внимание, отделено време и коледни подаръци.
Допълнително с едно такова събитие, заредено с много спортен дух, забавления и ентусиазъм, организаторите от Лафка Маркет, целяха от една страна да стимулират всички служители към спортни активности на открито; да съберат и сплотят в неформална среда екипите и футболните фенове на веригата Lafka и тези на търговските ѝ партньори.
В турнира се включиха с игра и финансова подкрепа, отборите на Балдаран, Виваком, Lafka, Каменица, Национална лотария, Ре Бранд, Студио Модерна, Техно Маркет, а Нестле България го подкрепиха с финансова помощ.
Сред много футболни емоции на терена и трибуните с многобройна публика, за мачове на полуфинал се класираха Студио Модерна vs. Каменица и Lafka vs. Ре бранд.
Въпреки подкрепата на огромната агитка на Lafka, домакините на турнира не стигнаха до финал, но с качеството на играта си, дадоха сериозна шампионска заявка за следващия турнир.
Шампион на първият турнир „Lafka и приятели“ стана отборът на Каменица, които на финала със силния резултат от 7:5, успяха да триумфират над отлично представилите се играчи на отбора на Ре Бранд.
Изпълнителните директори на Лафка Маркет АД, г-н Виктор Налбантов и г-н Цветан Нейчев, връчиха Купите на победителите. Те поздравиха не само шампионите, но и всички дарили от времето си участници в турнира, както и компаниите им, подкрепили благородната кауза.
С провеждането на първия благотворителен футболен турнир „Lafka и приятели“, организаторите дадоха сериозна заявка за превръщането му в традиционно, ежегодно спортно събитие, което да е с широко обществено значение.