По данни на европейското проучване на Nielsen AS „Тенденции при пазаруващите 2019“, Lafka e отново сред водещите европейски брандове в канал „Удобни магазини“ (Convenience). Проучването е проведено в периода ноем. 2018 – фев. 2019 г. на територията на 14 европейки държави. У нас беше представено официално на годишната конференция на Ниелсен България в края на юни 2019 г.
За трети път българската верига влиза в ТОП 10 класация заедно с глобални брандове, като COOP, ARAL, 7eleven, Tesco и други. Convenience канала включва градски магазини за бързооборотни стоки (тип Tesco Express), магазини в бензиностанции (ARAL), магазини и киоски за цигари и алкохол.
Lafka е първият изцяло български бранд, който стана лидер в категорията си не само у нас, а се нареди и сред лидерите в Европа.